لاله سیاه

لاله سیاه

Black Tulip
لاله سیاه

لاله سیاه

Black Tulip

لاله صد و دو

آخرین قسمت سریال محبوب خانم میزل شگفت انگیز هم تمام شد زنی که با وجود زیبا بودن ,بی نقص بودن در مادری و کدبانویی , شوهر بی استعدادش به او خیانت  می کند و او در اولین شب تنهایی اش به قدرت فوق العاده خود در اجرای صحنه پی می برد و عاشق جادوی میکروفن می شود و در این راه با تمام مشکلات می جنگد و در دنیایی که هیچ کس کار اورا به عنوان کمدین زن نمی پذیرد شروع به جنگیدن و مبارزه برای بودن در مقام یک کمدین زن  موفق می کند  و در این راه با مشکلات و مقاومت همه از جمله خانواده خودش مواجهه می شود , البته تنهای تنها نیست مدیر و صمیمی ترین  دوستش سوزی  با اواست و  لنی بروس جذاب با ان سیگار کشیدنهای سوپر جذاب  کنار میچ می ماند. او بارها بارها شکست می خورد ودرست در لحظه آخر در یک فرصت چهار دقیقه ای در برنامه گوردن فورد میکروفن را می دزد و استند آپ کمدی فوق العاده اش را اجرا می کند و اینبار همه خانواده و دوستانش نظاره گر موفقیت او هستند و اورا اول باور و بعد تشویق می کنند  و حتی گوردن فورد با آن خود شیفتگی جذاب احمقانه,اش , میچ را به صندلی هنرمندان دعوت می کند و اورا خانم فوقالعاده شگفت انگیز می خواند و میچ با چشمانی اشکبار از شوق موفقیتش را شروع می کند

من قسمت آخر را بارها بارها نگاه کردم و به جای میچ زنانی که برای بودن در آنچه که دلشان می خواست را تصور کردم زنانی که در کشور من کم نیستند و حداقل در یک سال اخیر با مبارزه و تلاش مضاعف  و حتی زندان شکنجه و مرگ خواستار حق و حقوق قانونی یک زندگی نرمال هستند  زنانی که حق شان است هنرمند باشند بخوانند برقصند بازیگر شوند بنویسند مدیرهای توانایی باشند و در عین شایستگی و فراتر از هر گونه محدودیت  جنسی و نگاه محدود کننده  ایدِلوژی و مذهبی  شاد باشند و زندگی کنند 

بله کاملا درست است خانم میزل شگفت آنگیز اینکه دست روی دست بگذاری و هیچ کاری نکنی نه تنها جذاب نیست بلکه مسخره احمقانه و کاملا نشانه ترس  است 

من هم مثل تو می خواهم همه چیز را تجربه کنم و تک تک قوانین را بشکنم و بر تمام رسوم باورها و فرهنگی که جاه طلبی موفقیت و آزادی را برای من نمی خواد غلبه کنم 

وبا تمام وجود می خواهم  زندگی بزرگ و شکوهمندی داشته باشم هم برای خودم و هم برای تمام زنانی که در سراسر جهان برای آنچه که می خواهند باشند می جنگند و تلاش می کنند .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد