لاله سیاه

لاله سیاه

Black Tulip
لاله سیاه

لاله سیاه

Black Tulip

لاله پنجاه و نه


اگر دوباره به دنیا بیایم 
در اردوهای مدرسه بیشتر می خندم
زنگ ورزش را جدی می گیرم
و با ادبیات و ریاضی زندگی می کنم 
و تاریخ دقیق تر و با عشق بیشتر می خوانم 
و دوباره عاشق تو می شوم
اگر دوباره به دنیا بیایم 
بیشتر ورزش می کنم
یوگا تمرین می کنم و سعی میکنم باله یاد بگیرم 
 حافظ و فردوسی و مولانا بیشتر می خوانم
حتما فرانسه و آلمانی یاد می گیریم 
تا گوته را المانی بخوانم 
و کتابهای سیمون دو بوار را فرانسه 
و دوباره عاشق تو می شوم
اگر دوباره به دنیا بیایم
 اندک خرید می کنم ولی هرچه که می خرم 
خاص مرغوب و عالی باشد 
بیشتر و بیشتر شهرکتاب می روم
و دوباره در شهد شیرین اشعار عاشقانه سعدی 
ذوب میشوم  
 همه فیلم های سینمای کلاسیک جهان را می بینم 
و بازهم برای اخر فیلم کازبلانکا گریه می کنم 
و دوباره عاشق تو می شوم
اگر دوباره به دنیا بیایم 
عاشق شغلم نمی شوم 
بلکه عاشق چیزهایی می شوم که شغلم به من هدیه می دهد 
چیزهایی مثل اعتماد به خود و عزت نفس 
هویتم را خودم تعریف می کنم 
نه هیچ چیزی  و نه هیچ کسی 
و دوباره عاشق تو می شدم 
اگر دوباره به دنیا بیایم 
سعی می کنم بیشتر محبت کنم بیشتر عشق می ورزم و کمتر توقع خواهم داشت 
حتی اگر بدی و بی معرفتی 
دورادور زندگیم را گرفته باشد 
به جای بحث با مردم به آنها لبخند میزنم و مهم نیست حق با چه کسی باشد
مهم تغییری است که می توان ایجاد کرد 
و دوباره عاشق تو می شوم
اگر دوباره به دنیا بیایم 
سعی می کنم همه دنیا را ببینم 
ستاره های صحراهای دور
عقاب های مغولستان 
عظمت ماچو پیچو 
باغهای ذن 
و جادوی اسرار آمیز اهرام مصر 
و دوباره عاشق تو می شوم 
نمی دانم می توان دوباره متولد شد یانه 
مطمِن نیستم که دوباره می توان از نو زندگی کنم 
ولی 
ایمان دارم 
که چه یک بار و چه هزار بار تولد دوباره ام 
در تمام این زندگیها 
دوباره سه باره ..هزار باره عاشق تو می شوم 
عاشق تو می شوم 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد